Del | Tilbake | Skriv ut | Tips en venn

På årsmøtet 9. april ble det vedtatt navneendring til DNT Drammen og Omegn

Det ble også vedtektsendringer, de nye vedtektene finner du her. Referat fra årsmøtet finner du her.

Alltid 15 % rabatt for medlemmer av Turistforeningen i turbutikken!

Henning overtar som daglig leder i DNT Oslo og Omegn

Henning på skiHenning Hoff Wikborg (50), som har ledet DNT Drammen og Omegn de siste seks årene, har takket ja til å bli ny daglig leder i DNT Oslo og Omegn. - Henning har gjort en fantastisk flott jobb i DNT Drammen, og vi synes det er synd at han slutter, sier styreleder Jens Vig, men vi forstår at stillingen som daglig leder av landets største turistforening er en fristende utfordring.

Vårens trilleturer er i gang!

trilletur ved MIF_hyttaOnsdag 23. april starter vårens trilleturer i regi av DNT Drammen og Omegn. Det blir fine turer både i byen og i skogen. Alle turene ligger under "Turer og aktiviteter". Linda Mariann Søvik er ny leder for trillegruppa og ønsker alle trillere velkommen!

Blir du med på dugnader på Goliaten turistytte 27. april og/eller 18. mai?

Goliaten sett forfra høstVi trenger din hjelp til å gjøre Goliaten turisthytte i Drammensmarka nord/Finnemarka til enda triveligere turisthytte!

Treningsturer til Topp7Turen

Treningsturene til Topp7Turen er i gang. Det blir tur hver tirsdag frem til Topp7Turen 25. mai (med unntak av påsken 15. april). Møt opp ved St. Hallvards brønn på Bragernes Torg i Drammen kl. 18.00. Det blir 2-3 timers turer i Bragernesåsen. Ta på turtøy og gode sko og bli med!

Veslekillingen turisthytte åpnet for sesongen 11. april

Hytta og uthuset sett fra østNå er hytteperlen i Sandebukta åpnet for sommersesongen! Booking kan du gjøre her på vår nettside. Mere informasjon om hytta finner du her. Velkommen til Veslekillingen turisthytte på Killingholmen!

Betaling av turene via nettsidene våre!

personer på skitur i fjelletNå melder du deg på turene OG betaler via nettsidene våre! Ved påmelding til turer og arrangementer med egenandel har vi nå innført kortbetaling, dvs at du må registrere kredittkort og betale for turen/arrangementet direkte ved påmelding. (Hvis du skal være turleder eller ledsager må du ta kontakt med administrasjonen for påmelding).