Del | Tilbake | Skriv ut | Tips en venn

Alltid 15 % rabatt for medlemmer av Turistforeningen i turbutikken!

Turbutikken/turinformasjonens åpningstider i påsken: Mandag 14. og tirsdag 15. april kl. 10 - 17. Onsdag 16. april kl. 10 - 15. Stengt påskeaften lørdag 19. april.

Administrasjonen er stengt fom 12. april tom 21. april. GOD PÅSKE!

Navneendring og nye vedtekter vedtatt på årsmøtet 9. april

På årsmøtet 9. april ble det vedtatt navneendring til DNT Drammen og Omegn. Det ble også vedtektsendringer, de nye vedtektene finner du her. Referat fra årsmøtet finner du her.

Blir du med på dugnader på Goliaten turistytte 27. april og/eller 18. mai?

Goliaten sett forfra høstVi trenger din hjelp til å gjøre Goliaten turisthytte i Drammensmarka nord/Finnemarka til enda triveligere turisthytte!

Treningsturer til Topp7Turen

Treningsturene til Topp7Turen er i gang. Det blir tur hver tirsdag frem til Topp7Turen 25. mai (med unntak av påsken 15. april). Møt opp ved St. Hallvards brønn på Bragernes Torg i Drammen kl. 18.00. Det blir 2-3 timers turer i Bragernesåsen. Ta på turtøy og gode sko og bli med!

Veslekillingen turisthytte åpner for sesongen 11. april

Hytta og uthuset sett fra østNå åpner snart hytteperlen i Sandebukta for sommersesongen! Booking kan du gjøre allerede nå her på vår nettside. Mere informasjon om hytta finner du her. Velkommen til Veslekillingen turisthytte på Killingholmen!

Hardangervidda og hyttene venter på deg!

SnømåkingBåde Rauhelleren og Mårbu turisthytter en nå åpne og betjente! Det er plenty med snø og løypene er kvistet, så velkommen til flotte høyfjellsopplevelser! Det er mulig å bestille rom på forhånd, og fine muligheter for dagsturer, vertskapene veileder om dette!

Betaling av turene via nettsidene våre!

personer på skitur i fjelletNå melder du deg på turene OG betaler via nettsidene våre! Ved påmelding til turer og arrangementer med egenandel har vi nå innført kortbetaling, dvs at du må registrere kredittkort og betale for turen/arrangementet direkte ved påmelding. (Hvis du skal være turleder eller ledsager må du ta kontakt med administrasjonen for påmelding).